Известие

Collapse
No announcement yet.

ел. стъкло проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ел. стъкло проблем

    значи както си работеше и спря не иска да сваля джама, ходих на майстор да го види и се оказа че копчето подава постоянно ток на моторчето до вдига прозореца на горе а моторчето направо пареше, след обстоен преглед на кабелите въпросния майстор стигна до извода че има стопен кабел който подавал постоянно ток към моторчето и взе да мисли много едни варианти абе викам да не я бараш повече и сега само ми е изключена буксата да не подава напрежение колеги аконякой се е сблъскал с подабен проблем нека да помогне мерси предварително алфата е 145 1.9 жтд 2000г. става въпрос за десен прозорец

  • #2
    Може и някой контакт да е залепнал. Опитайте да локализирате проблема в кое копче е - шофьорското или другото. Ако и двете са здрави, чак тогава ръчкайте по жиците. Схемата може да гледаш оттук:
    http://www.alfa145.com/upload/Alfa14...%20Windows.PDF
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      ---
      Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 21:31.
      Арфа Ромео 146 1.6 боксер

      Comment


      • #4
        в дясната врата е проблема

        Comment


        • #5
          стандартен проблем, на лявата врата управлението е през реле докато на дясната е направо през бутона и той нагаря. сменяй го и това е.
          точка

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
            стандартен проблем, на лявата врата управлението е през реле докато на дясната е направо през бутона и той нагаря. сменяй го и това е.
            значи интересното е че след като свалихме копчето и замарихме буксите се оказа че дава постоянно напрежение

            Comment


            • #7
              Свалете и копчето от другата врата.
              Alfa Romeo 145 1.4 16V TS
              Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer - ex
              Audi A4 1.9 TDI

              Comment


              • #8
                което копче се ползва най-често, то се скапва. как мерите.
                точка

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  което копче се ползва най-често, то се скапва. как мерите.
                  с пробна лампа и дава постоянно напрежение

                  Comment


                  • #10
                    на контакт трябва да има 12 волта на буксите и на двата ключа за дясното стъкло. премери двата ключа с мултицет да видиш кой е скапан или направо ги смени.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      мерси за отговорите колеги

                      Comment


                      • #12
                        Колеги да попитам, че и аз имам идентичен проблем, шофърският джам работи, другия - не. Като натисна копчето на шофъорския се чува цъкането на релето и тръгва, а на другия няма цъкане и не тръгва. Викам аз значи релето на другия е изгоряло... разглобих и установих, че няма реле - има една черна кутия за управление на ел джамовете над релетата (като махнеш пластмасата под волана - точно над релето зад мигачите. Възможно ли е в този модул за стъклата да е изгоряла частта, която управлява десния джам и затова да не цъка и да не работи. Релета не намерих - пробвах всички едно по едно.
                        Възможно ли е наистина да няма реле и съответно десния прозорец директно да се управлява от ключовете и да са прецакани и двата пук ключа?
                        Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1996

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Bullit Покажи съобщение
                          Колеги да попитам, че и аз имам идентичен проблем, шофърският джам работи, другия - не. Като натисна копчето на шофъорския се чува цъкането на релето и тръгва, а на другия няма цъкане и не тръгва. Викам аз значи релето на другия е изгоряло... разглобих и установих, че няма реле - има една черна кутия за управление на ел джамовете над релетата (като махнеш пластмасата под волана - точно над релето зад мигачите. Възможно ли е в този модул за стъклата да е изгоряла частта, която управлява десния джам и затова да не цъка и да не работи. Релета не намерих - пробвах всички едно по едно.
                          Възможно ли е наистина да няма реле и съответно десния прозорец директно да се управлява от ключовете и да са прецакани и двата пук ключа?
                          На десния прозорец няма реле, директно се управлява от бутоните. Ако не светят, значи е изгорял бушона, той е отделен от този на левия прозорец.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщение
                            На десния прозорец няма реле, директно се управлява от бутоните. Ако не светят, значи е изгорял бушона, той е отделен от този на левия прозорец.
                            Ако не е това има вероятност и двата бутона да са се скапали - вадиш и чистиш клеми (като първа стъпка)....
                            166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                            x145 1.6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              след като напръсках въпросните клеми с контактен спрей всичко се оправи мерси още един път колеги за оказаната помощ

                              Comment

                              Working...
                              X